Thursday 28 August 2014

Boligindretning

boligindretning

" Han evne til kritisk eftertanke. Hvorfor valgte du at blive en underviser? " Jeg stiller mig selv det spørgsmål hele tiden. Som en underviser, der er mere til jobbet end bare undervisning i klasseværelset, men den energi og nye udfordringer, der opstår i klasseværelset er hvad holder mig undervisning. Jeg begyndte som et supplement undervisning En klasse på perspektiv, gengivelse og præsentation Kompetencer fordi mit grafiske baggrund. Men jeg kom derfra med lærer så meget om mig selv som designer og som en person gennem mine studerende. Jeg har været hooked siden.

boligindretning

Hvordan forbereder de studerende til medarbejdere? " Studerende tager centrale klasser får en grundig uddannelse i indretning forventninger; men mest af alt tror jeg det i-klasse bedoemmelser med fagfolk er den bedste forberedelse til de studerende om at hjælpe dem med at præsentere sig selv, deres arbejde og forsvare deres valg. Projektet forelægges bestyrelsen. Arbejde med Gina Gallo, studerende på Marymount University, boligindretning, Arlington, Virginia. Dit design specialiteter indeholde beboelseskvarterer, pædagogiske forbudt, og detailhandelen. Hvad fik dig til at indtaste dit design specialiteter?

boligindretning

" Jeg fik irst i uddannelsesinstitutioner med en grafisk design-job for skiltning. han skole Systemet opdagede jeg også gjorde indretning arbejde. Jeg var meget interesseret i at tage på undervisningsområdet fordi mine børn har indlæringsvanskeligheder. Min forskning i mine børns handicap fik mig til at ønske at skabe miljøer lydhøre over for børnenes behov. Detail design er blevet et område jeg har nylig gået. han forsknings- og adfærdsmæssig kortlægning undersøgelser om hvordan folk shop er blevet en interesse for mig, boligindretning, og deres anvendelse på detailhandel design. Derudover design komponenter i detail tegn på mit grafiske design baggrund.

boligindretning

boligindretning
boligindretning
Private bopæl: spisestue. Robin J. Wagner, ASID, IDEC, Wagner-Somerset mønstre, Clifton, Virginia. Foto: Robin W en GNER. Hvad er et par karakteristika for en god studerende? " Hey skal være passionerede omkring design og deres evne til at skabe og udtrykke sig, boligindretning, parat til at udforske design løsninger og tage risici, og kunne tage konstruktiv kritik om deres valg.
boligindretning
Hvad er den vigtigste kvalitet eller færdigheder på en designer i din specialiteter? " Flere færdigheder er nødvendig - men det vigtigste er at kunne identificere design Problem, vurdere behov for design-problem, og til at løse de problemer med en æstetisk, boligindretning, funktionel, sikker og til placering af de effektive forankringer design-løsning. High School Forberedelse De fleste design firms kræver entry-level designere har en grad i indretningen. Det er stadig vigtigt, at være en fireårig fra en akkrediteret interiør program. Nogle firms vil ansætte personer med et toårigt studieforløb i indretning, specielt hvis de har en tidligere grad i nogle andre (Kornudbyttesensor). Færre og færre store indretning firms ansætter enkeltpersoner til at arbejde med klienter og komplet design arbejdet med planlægning og "arbejdshest" af den indvendige når personen har kun en to-års grad eller nogen grad.
boligindretning
High school studerende interesseret i indretningen som en karriere bør være planlægning på akademisk kursus arbejde, der giver hende eller ham til optagelse på et universitet eller fakultet. Akademiet forberedende program på dit gymnasium forbereder dig til at indtaste en college. Høj skoler tilbyder også andre kurser, som vil være af værdi for dig i erhverv såsom udarbejdelsen og art klasser. Det ekstra sprog, boligindretning, matematik og videnskab klasser vil være meget vigtigt at kravene i et college indretning store. Under advanced placement (AP) klasser i de generelle undersøgelser af engelsk, matematik og naturvidenskab giver dig nogle college credit. Disse AP-klasser hjælper til at reducere nogle af de byrder i college eller giver dig mulighed for at tage elektiv klasser, som måske ikke normalt fit til din skole.

1 comment:

  1. I am incapable of reading articles online very often, but I’m happy I did today. It is very well written, and your points are well-expressed. I request you warmly, please, don’t ever stop writing. Nomess

    ReplyDelete